Platforma do optymalizacji stron WWW

Oferta/Cennik

Pakiety SEO w atrakcyjnych cenach

Wybierz spośród naszych pakietów SEO i osiągnij oczekiwane rezultaty!

PODSTAWOWY

440 PLN
  • Stwórz swój własny Projekt
  • 30 Słów kluczowych
  • Cotygodniowe skanowanie
  • 12.000 linków przeanalizowanych
  • 3 Zeskanowane SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • 2 analizowane wyszukiwarki
KUP TERAZ

ZAAWANSOWANY

710 PLN
  • Stwórz nawet 5 własnych Projektów
  • 50 Słów kluczowych
  • Cotygodniowe skanowanie
  • 80.000 linków przeanalizowanych
  • 3 Zeskanowane SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • 3 analizowane wyszukiwarki
KUP TERAZ

PREMIUM

3300 PLN
  • Stwórz nawet 10 własnych Projektów
  • 100 Słów kluczowych
  • Skanowanie 2x w tygodniu
  • 440.000 linków przeanalizowanych
  • 5 zeskanowanych SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • 5 analizowanych wyszukiwarek
KUP TERAZ

DOPASOWANY

Skontaktuj się z nami PLN
  • Stwórz 10 i więcej niezależnych Projektów
  • Ponad 100 słów kluczowych
  • Codzienne skany
  • Analiza dowolnej liczby linków
  • Nawet 10 SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • Analiza dowolnej liczby wyszukiwarek
SPRAWDŹ!

Podstawowy

5280 PLN
  • Stwórz swój własny Projekt
  • 30 Słów kluczowych
  • Cotygodniowe skanowanie
  • 12.000 linków przeanalizowanych miesięcznie
  • 3 Zeskanowane SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • 2 analizowane wyszukiwarki
KUP TERAZ

ZAAWANSOWANY

8520 PLN
  • Stwórz nawet 5 własnych Projektów
  • 50 Słów kluczowych
  • Cotygodniowe skanowanie
  • 80.000 linków przeanalizowanych miesięcznie
  • 3 Zeskanowane SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • 3 analizowane wyszukiwarki
KUP TERAZ

PREMIUM

39600 PLN
  • Stwórz nawet 10 własnych Projektów
  • 100 Słów kluczowych
  • Skanowanie 2x w tygodniu
  • 440.000 linków przeanalizowanych miesięcznie
  • 5 zeskanowanych SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • 5 analizowanych wyszukiwarek
KUP TERAZ

Dopasowany

PLN
  • Stwórz 10 i więcej niezależnych Projektów
  • Ponad 100 słów kluczowych
  • Codzienne skany
  • Analiza dowolnej liczby linków
  • Nawet 10 SERP
  • Możliwość tworzenia własnych raportów
  • Analiza dowolnej liczby wyszukiwarek
SPRAWDŹ!

KAŻDY PAKIET ZAWIERA KOMPLETNY ZESTAW NARZĘDZI

  • AUDYT STRONY

BADANIE SŁÓW KLUCZOWYCH:

 

  • Sugestie najbardziej skutecznych i najlepiej pozycjonujących słów kluczowych.
  • Propozycje zaczerpnięte z Google Search Console z potężnymi, acz niedocenianymi słowami kluczowymi.
  • Pełne zestawienie i analiza słów kluczowych ze stron konkurentów.

Dowiedz się jak polepszyć i uprościć proces poszukiwania oraz analizy słów kluczowych razem z SEO POLSKA.

ANALIZA SEO:

 

  • Ogólny raport z Audytu SEO zawierający ostrzeżenia i użyteczne uwagi
  • Zestawienia z sugestiami optymalizacji według konkretnych słów kluczowych dla całej Twojej witryny.
  • Raport Optymalizacji Mobilnej, który pomoże Ci zidentyfikować potencjalne problemy mając wpływ na ranking Twojej strony dla wyszukiwań mobilnych.

AUDYT TECHNICZNY:

 

  • Raport o stanie Twojej witryny, by poprawić użyteczność i ułatwić nawigację między poszczególnymi stronami
  • Zestaw wskazówek o tym jak ułatwić indeksowanie stron botom wyszukiwarek

OPTYMALIZACJA LINKÓW WEWNĘTRZNYCH:

 

  • Analiza tekstów linków wewnętrznych pomoże Ci ustanowić tematykę strony i czerpać jak najwięcej korzyści z wyszukiwania semantycznego
  • Sprawdź wiarygodność swojej strony w oczach wyszukiwarek i potencjalnych klientów
  • Raport z analizy strony docelowej pomoże Ci znaleźć okazje do pozyskania linków, tak by zwiększyć widoczność Twojej witryny

GENEROWANIE MAPY WITRYNY:

 

  • Narzędzie do tworzenia map w formacie XML
  • Pełny monitoring indeksowania stron zawartych w mapie witryny

  • BUDOWANIE LINKÓW

KONTROLA JAKOŚCI BACKLINK’ÓW:

 

  • Regularny raport odnośnie potencjalnie toksycznych linków – szybko pozbędziesz się nienaturalnie wyglądających linków
  • Badanie linkujących domen – dowiedz się, które witryny przynoszą Ci najwięcej mocy w linkach
  • Analiza stron łączących z Twoją witryną – sprawdź kto i gdzie o Tobie dyskutuje
  • Analiza tekstu linków – twórz różnorodne teksty kotwicy
  • Sprawdź najczęściej linkujące strony oraz moc w linkach na nie wskazujących
  • Zestawienie pełnych statystyk Twojej witryny z witrynami konkurencji

SZPIEGOWANIE LINKÓW KONKURENCJI:

 

  • Ogólny raport z Audytu SEO zawierający ostrzeżenia i użyteczne uwagi
  • Zestawienia z sugestiami optymalizacji według konkretnych słów kluczowych dla całej Twojej witryny.
  • Raport Optymalizacji Mobilnej, który pomoże Ci zidentyfikować potencjalne problemy mając wpływ na ranking Twojej strony dla wyszukiwań mobilnych.

OBSERWACJA WYBRANYCH LINKÓW:

 

  • Monitoruj ważne linki i ich parametry (user-agent cloaking, atrybut „nofollow”, blokowanie crawlingu w pliku robots.txt)

PRZESYŁANIE TREŚCI:

 

  • 85+ branżowych katalogów i witryn do przesyłania treści
  • 35+ społeczności blogowych i wyszukiwarek
  • 30+ lokalnych witryn i katalogów
  • 10 porównywarek cenowych sklepów internetowych

  • STATYSTYKI SOCIAL MEDIA

ZAANGAŻOWANIE W SOCIAL MEDIA:

 

  • Śledź aktywność w udostępnianiu linków do Twoich stron docelowych na Facebook-u, Google+, LinkedIn i Pinterest
  • Analizuj aktywność Twojej konkurencji i przeprowadzaj rzetelną analizę porównawczą względem swojej marki
  • Kontroluj Social Activity Effectiveness (przy pomocy Google Analytics)

MONITORING WEB BUZZ:

 

  • Monitoruj reputację swojej marki na blogach i stronach z informacjami branżowymi
  • Śledź najpopularniejsze trendy w swojej niszy
  • Sprawdzaj Twitter Buzz dla określonych słów kluczowych

ANALIZA DZIAŁAŃ NA FACEBOOK-U:

 

  • Miej wgląd w aktywność na Facebook-u, tak by bezproblemowo nadawać priorytet efektywnym działaniom, tworzyć lepszy content i napędzać ruch na swoim profilu
  • Sprawdź jak szybko rośnie sieć Twoich fanów na Facebook-u. Zapewniamy pełne dane demograficzne.
  • Odkryj jakie tematy są teraz na topie. Twoja konkurencja już pewnie o nich wie.

  • ANALITYKA MARKETINGOWA

ŚLEDZENIE RANKINGÓW:

 

  • 370+ globalnych i lokalnych wyszukiwarek do analizy
  • Sprawdź najgroźniejszych konkurentów walczących z Tobą o te same słowa kluczowe w wyszukiwaniu organicznym
  • Kompleksowa ewaluacja Twoich działań w social media
  • Dane porównawcze z konkurencją
  • Tagowanie słów kluczowych i filtry w raportach dla lepszej nawigacji po wynikach przeprowadzanych analiz

NARZĘDZIE WEB ANALYTICS:

 

  • Pełna integracja danych z Google Analytics z Twoim kontem na SEO POLSKA
  • Traffic Rank Trends zapewnione przez Alexa

STATYSTYKI KONKURENCJI:

 

  • Przegląd ruchu internetowego na stronach Twojej konkurencji pozwoli Ci zobaczyć ile potencjalnych klientów znajduje się nie tylko w jego, ale i w Twoim zasięgu
  • Dzięki analizie profilu linków konkurencji zobaczysz jak Twoja witryna radzi sobie w porównaniu z innymi
  • Informacje na temat tego jak radzi sobie Twoja konkurencja w poszczególnych rankingach, umożliwi Ci wprowadzenie poprawek na własnych stronach i przeskoczenie w tych rankingach reszty konkurencji

ANALITYKA WYSZUKIWAŃ GOOGLE:

 

  • Zintegrowany raport Google Search Console (dawniej Webmaster Tools) dla pełnego wglądu w zapytania i wyszukiwania, które przyciągną potencjalnych klientów do Twojej witryny
  • Komplet informacji dotyczący Impressions i Click-through, by pomóc Ci zoptymalizować strony, bazując na najlepszych słowach kluczowych

FAQ

Często Zadawane Pytania
Jak mogę się dowiedzieć kiedy wygasa moja aktualna subskrypcja?

Informacje o tym dostępne są w Menu Główne > Płatności i Subskrypcje > sekcja Stan Konta następnie „Opłacono do:”

Moja subskrypcja wygasa konkretnego dnia - co stanie się później?

Wszystkie płatne subskrypcje są automatycznie przedłużane. Kiedy zakończy się aktualny okres subskrypcji, zostanie on automatycznie przedłużony, a Twoje konto obciążone opłatą za ten okres. Jeśli nie chcesz żeby subskrypcja była automatycznie przedłużana, możesz przejść na plan „Tylko do odczytu” zanim zostanie wystawiona faktura za następny okres.

Czy macie jakieś rekomendacje odnośnie SEO?

Najważniejsze aspekty SEO wraz z poradami dostępne są w Mapie SEO. Możesz ją znaleźć w sekcji Centrum Pomocy, w prawym górnym rogu Twojego konta.
Możesz wydrukować, exportować i przesyłać mail’em zadania Mapy SEO w formacie pliku PDF.

Prócz tego, SEO-POLSKA oferuje Ci widżet, który pomoże zorganizować Twoje działania SEO. Lista kontrolna Zrób-to-sam jest dostępna dla każdego projektu. Możesz ją znaleźć w Tablicy projektu po wybraniu widoku Skróconego zestawu widżetów.

Szukam platformy do przeprowadzania lokalnego SEO. Czy SEO-POLSKA to dobry wybór?

Oczywiście.
Możesz korzystać z SEO-POLSKA by promować stronę w swoim regionie:

Narzędzie Badanie Słów Kluczowych pozwala Ci sprawdzić ilość lokalnych wyszukiwań dla danego słowa kluczowego. Jest to o tyle kluczowa informacja, ponieważ pozwala Ci dowiedzieć się jak popularne są dane słowa kluczowe w lokalnej społeczności. Możesz sprawdzić rankingi pod kątem lokalizacji i języka, więc będziesz wiedział jak użytkownicy widzą Cię w wynikach wyszukiwania. Aby zwiększyć swoją widoczność w sieci użyj narzędzia do przesyłania treści żeby zostać zarejestrowanym w lokalnych katalogach.

Narzędzie Web Buzz - jak to działa?

Narzędzie Web Buzz Monitoring wskazuje na dyskusje i wpisy na forach oraz blogach, w których znajdują się wybrane przez Ciebie kluczowe słowa(frazy). Dzięki temu możesz dołączyć do dyskusji i zaprezentować się publiczności jako potencjalny ekspert.

Żeby spersonalizować to narzędzie przejdź do Web Buzz Monitoring > Ustawienia. Staraj się być w miarę konkretny, wpisz „motoryzacja Łódź”, zamiast „motoryzacja”, jeśli miejscem Twoich działań jest centrum Polski. Aby użyć Web Buzz jako narzędzia to zarządzania reputacją, wpisz nazwę swojej firmy/marki, a otrzymasz do wglądu wszystkie najnowsze wpisy z blogów, artykułów, tweetów.

Pamiętaj by sprawdzać Twitter’a. Wejdź w zakładkę „Twitter”.
Otwórz narzędzie Przesyłanie Treści i dodaj swoją witrynę do lokalnych i globalnych wyszukiwarek, które są popularne w grupie docelowej: przejdź do wyboru projektu w górnym panelu > Budowanie Linków > Przesyłanie Treści.

Pozostałe zakładki zawierają listę wyszukiwarek i katalogów dostępnych dla przesyłania ręcznego. Ta opcja jest dostępna tylko dla płatnych planów usług.

Dobrym pomysłem dla lokalnych biznesmenów będzie dodanie ich strony do katalogu w zakładce “Lokalne”. To poprawi widoczność w docelowej grupie potencjalnych klientów.

Dodatkowo, możesz znaleźć wiele użytecznych wskazówek w Planie Działania SEO: Centrum Pomocy > Plan Działania SEO > Zgłoszenia.

Przesyłanie Treści - czym jest i jak działa?

Narzędzie „Przesyłanie Treści” pozwala Ci przesłać swoją witrynę do 90+ wyszukiwarek i katalogów wysokiej jakości.

Otwórz narzędzie „Przesyłanie Treści” i dodaj swoją stronę do lokalnych i globalnych wyszukiwarek, które są popularne pośród odwiedzających.
Przejdź do wyboru projektu na górnym panelu i wybierz Budowanie Linków > Przesyłanie Treści

Pozostałe zakładki („Podstawowe”, „Lokalne”, „eCommerce”, „Treść”, „Blog”, „PPC”) zawierają listę wyszukiwarek i katalogów dostępnych dla przesyłania ręcznego. Ta opcja jest dostępna tylko dla płatnych planów usług.

Przesyłanie swoich stron do tych katalogów to strategia ręcznego budowania linków, która zawsze będzie użyteczna.

Dobrym pomysłem dla właścicieli lokalnych biznesów (właścicieli restauracji, hoteli etc.) jest dodanie adresów ich witryny do kataogów w zakładce „Lokalne”. To poprawi ich widoczność w Internecie i pośród potencjalnych klientów.

Możesz znaleźć całą gamę użytecznych porad na temat tego jak najlepiej wykorzystać powyższe narzędzie w swoim Planie Działania SEO: Centrum Pomocy > Plan Działania SEO > Zgłoszenia

Badanie Słów Kluczowych: Czy zapewniacie aktualne comiesięczne dane lokalnych wyszukiwań?

Tak. Aby aktywować statystki dla lokalnych wyszukiwań otwórz narzędzie Badanie Słów Kluczowych i kliknij przycisk Ustawienia w prawym górnym rogu strony. W zakładce „Kolumny” zaznacz pole „Lokalne wyszukiwania Google”, następnie przejdź do tej zakładki. Tam możesz ustawić docelową lokalizację i język. Od teraz będziesz otrzymywał w raportach informacje o lokalnych wyszukiwaniach. Możesz i powinieneś zrobić to samo dla ustawień narzędzia Śledzenie Rankingu.

Kontrola jakości linków zwrotnych - niektóre z moich linków zostały oznaczone jako toksyczne. Co powinienem zrobić?

Najpierw sprawdź czy te konkretnie linki pochodzą ze stron podejrzanych o spam. Jeśli jednak są one z wartościowych witryn, ale na stronie z której pochodzą jest również 100 innych linków – poproś administratora witryny aby porozdzielał linki tak by nie wyglądały jak potencjalny spam linkami. Jeśli nie chcesz mieć danego łącza powiązanego ze swoją witryną SEO-POLSKA pomoże Ci zgłosić go do Google. Będzie on ignorowany przez boty wyszukiwarek, kiedy te będą analizowały profil linków zwrotnych Twojej witryny.

By zgłosić link, przejdź do Jakość Linków Zwrotnych > Toksyczne Linki, zaznacz odpowiednie linki i kliknij przycisk “Zgłoś zaznaczone linki do Google” znajdujący się na górnym panelu. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami by pozbyć się niepożądanych, szkodliwych linków.